söndag 24 mars 2013

KAN SJÄLV

Här uppdateras det en gång i veckan... Men nu kan jag i alla fall skylla på att vi har sjukstuga. Både jag och Wera har åkt på en riktig dunderförkylning. Inte så roligt. Hoppas att vi hinner bli friska till dopet på påskafton..!

I måndags var Wera på 6 månaderskontroll och det gick galant. Möjligen skelar hon lite med ena öget så vi ska få det kollat hos ögonläkare. Läkaren frågade om Wera åt puréer och drack välling än. - Nej det gör hon inte. Hon är totalt ointresserad av mat och spottar ut allt jag ger henne. Vällingen far samma väg om jag inte spär ut den med ersättning. Men när vi kom hem från BVC var det nya rutiner. Nu äter hon, inte mycket. Men hon gapar efter skeden och hon sväljer det jag stoppar in. Men helst vill hon äta och dricka själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar