torsdag 17 januari 2013

INTE SOM ALLA ANDRA

Vem har sagt att man måste göra som alla andra? Inte jag i alla fall. Idag städade vi motvilligt ut julen. Till skillnad från så många andra så skulle jag kunna ha julen kvar mycket längre. Nu är det mörkt i alla fönster som jag ännu inte hunnit hitta fönsterlampor till. Dags att ta upp jakten igen. Finns det någon där ute som har tips på mysiga fönsterlampor? Gärna såna som står på fönsterbrädan.

En annan som inte är som alla andra är vår älskade hund. Nisse heter han, men kallas ofta för muppen. Just för att han är lite muppig, vilket vi älskar!


Trött Nisse har knyckt Weras napp...

En annan sak som vi älskar och är så glada över är att Nisse är så fin mot Wera. Han är verkligen så go' och försiktig med henne. Som om han förstår att hon är något litet och ömtåligt. Även när hon råkar lugga honom i örat eller så :)




Jag tror dom här två kommer att bli oskiljaktiga...



2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort <3

    SvaraRadera
  2. Ja Sann! Vissa hundar och barn! Mina barnbarn har sagt "Happy" (Appy) som första ord, alla 3! Och när du tittar på bilderna och se Nisse, då vet man att han välja att vara där, bredvid Wera. Hundar flyttar på sig så fort när de vill inte vara kvar.
    Vi har film när Alicia 4 månader ligger på sin lammpäls och sprattlar med sina söta , starka fötter på Happy, som bara ligger där och tar emot! Barn och hundar, ett under!

    SvaraRadera