torsdag 31 januari 2013

ANYONE OUT THERE?

Hallå? Är det någon kvar här?
Med tanke på min egen frekvens på sista tiden så kan jag ju knappast förvänta mig att någon annan ska vara här heller. 

Men nu tror jag att det är dags att plocka upp det här va? Ja, sannerligen.
Faktum är att sedan Martin åkte till Miami så har det varit lite sisådär här och jag har inte haft vare sig ork eller inspiration till att skriva något. Jag har de facto inte ens orkat läsa andras bloggar heller!

Wera har varit krasslig lilla stackarn :( Hon har någon envis bacill i magen som inte riktigt vill försvinna. Just när jag tror att vi är kvitt den så kommer det tillbaka. Min tappra lilla flicka har varit vid gott mod större delen av tiden. Men på nätterna har det varit minst sagt rörigt. Det vaknades en gång per timme ett par nätter. Sen fick vi en  bra natt och sen var det varannan timme osv. Självklart har jag ju sovit på helspänn, beredd på att hon snart ska vakna igen. Och tro mig vänner, det är en typ av sömn som garanterat förvandlar dig till en zombie.

Sen så har jag ju faktiskt avslutat min tid som hemmafru på heltid också under den här perioden. Jag har fått äran att vara med i ett par projekt som känns otroligt spännande. Nej men vad trodde ni? Självklart kan jag ju inte yppa ett endaste litet pip om vad det är jag sysslar med. Men så fort det är lanserat så ska jag såklart dela med mig.

Jag känner mig otroligt smickrad som fått förtroendet att vara med i detta. Jag arbetar tillsammans med personer som jag känner en stor respekt för och som alltid imponerat på mig med sitt yrkeskunnande. Jag har faktiskt haft äran att arbeta tillsammans med dessa herrar på ett eller annat sätt tidigare. Så, det känns som sagt otroligt smickrande att de vill ha lilla mig med på tåget!

Sen så har jag ett till litet projekt som jag ska kolla på. Ett eget litet drömprojekt. Men om jag vågar och om det blir verklighet återstår att se. Jag ska försöka ta reda på det under nästkommande vecka.

1 kommentar:

  1. Jag är här!!! Fast här hemma är det också sjukstuga. Nora har åkt på en förkylning och jag är SÅ ledsen för hennes skull. Hon kan knappt andas och saltlösning i näsan är heller inget vidare tycker hon.

    Vad spännande det låter med ett projekt! Det blir roligt att se vad det är för ngt hemligt när det blir klart!

    Snart åker Ni på semester också, bara det är ju ngt att se fram emot va?!

    SvaraRadera