söndag 2 december 2012

SKYLTSÖNDAG

Vårt älskade hus i vinterskrud!

Jag funderar på att dekorera trappräcket med granris och ljusslinga. Ni håller med mig va?




Bredvid trappan kämpar de sista rosorna och vill inte riktigt inse
att hösten både kommit och passerat.



Stolt pappa på julmarknad med sin lilla dotter!

Vår mysiga stad är alltid lika vacker, sommar som vinter

Det var en riktig höjdardag inne i stan idag och så otroligt vackert! Mysfaktorn var på topp och jag önskar att jag hade kunnat fota med ögonen. Det var såå fint! Jag ville inte bryta den härliga stämningen med att fara runt med kameran. Istället passade jag på att bara njuta :)
Riddarna och deras hästar var uppklädda, pappor drog sina barn i pulkor, bekanta sprang på varandra i vimlet och utbrast - Men heeej, hur ääär det!? och kramades. Det gjorde vi oxå. Det är faktiskt en av sakerna jag verkligen uppskattar med att bo på ett mindre ställe, att lite nu och då springa på vänner och bekanta.
Skyltsöndagen med en härlig jultallrik på Packhuskällaren. Och Wera, hon sov som en stock hela tiden.

Hoppas att ni också haft en mysig och härlig skyltsöndag hos er idag!

2 kommentarer:

  1. ÅH vad underbart!
    Ja, jag håller med om att trappräcket skulle bli vackert med granris och ljusslinga. Huset är underbart vackert!

    Vad mysigt det ser ut på julmarknaden. Jag NJÖT när jag var hemma förra julen och hann med både Skansens julmarknad och den i Gamla Stan.

    SvaraRadera