lördag 22 december 2012

DAN FÖRE DAN FÖRE

I övermorgon är det jul mina vänner! Gissa om det har varit fullt upp på sistone..! Och gissa om jag har mycket att berätta och visa er! Oj oj oj, det blev många utropstecken här. Men så är det ibland :)

Gästerna har börjat anlända och min "Fanny och Alexander-jul" är inte långt borta. Men trots alla förberedelser så känns det som att det ännu återstår 1000 saker att ordna. Är det min brist på rutin i julfix eller känner ni alla så? Jag vill så gärna att det ska bli så bra. Det kommer det bli ändå, det vet jag. Men ändå kommer jag hela tiden på att "lite sånt skulle nog vara gott" och "lite mer av det skulle nog vara bra".

Då jag har huset fullt med folk och 1000 saker kvar på listan så har bloggen kommit liiiite i andra hand. Men det tar vi igen efter jul. Då ska jag visa vilka underbart söta kläder som kommit till Wera ändå från Texas och det urgulliga paketet som kom från en liten tös i Göteborg. Ni ska få se vår ENORMA julgran och mycket mycket mer.

Men tills dess vill jag passa på att önska er alla en riktigt riktigt god jul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar