måndag 7 maj 2012

MÅNDAG

Idag hade vi ett ultraljud på agendan tillsammans med två fotbollsträningar och en ridlektion. Under förmiddagen roade jag mig med att förösöka ta reda på om botten på tvättkorgen är en myt eller sanning. Jag har inte sett den där botten på väldigt länge och jag börjar på allvar tro att den inte existerar i barnfamiljer. Botten på tvättkorgen är endast för ensamboende allt annat är påhitt.

Allt såg bra ut på ultraljudet och vi tog inte reda på om det blir en pojke eller flicka. Mamma och Martin får strida ett tag till om vad det är där inne.

Maja hade sin första uteträning idag och imponerade stort med några riktigt snygga mål. Jag har inte sett henne på fotbollsträningarna på ett tag och det var kul att se hur fort utvecklingen har gått nu på slutet! 

Målgest i form av lite jämfota glädjestuds


När storebror hade träning roade vi oss med att binda en krans av vitsippor

Dagen avslutades med en ridlektion för mig och sedan en försenad middag med älsklingen. En romantisk middag i form av kebabrulle framför TVn. Det kan faktiskt vara mys det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar