tisdag 14 februari 2012

IDAG

Idag är det ju alla hjärtans dag! Men det är det väl ingen som missat?

Men det har även varit Majas mysdag idag. Maja beställde våfflor till middag. Och det passar ju bra med små våffelhjärtan idag! Men innan middagen så hade vi vårt eftermiddagsmys. Vi kollade på Madicken, bakade tårta och målade i målarböcker.

Alla hjärtans dag-tårtan, dekorerad av Maja!

Min älskling överraskade mig på lunchen idag och dök upp hemma med 7 enorma röda rosor och tog med mig på lyxlunch på Wallers. :)
Vilken härlig karl och vilken underbar mat!

Fina rosor till moí från min älskling


En lite läskig sak idag var att precis när vi var på väg nerför hästgatan så blev en man överkörd av en lastbil! Det hade precis hänt när vi kom dit. Usch... jag hoppas verkligen att det gick bra för honom. Jag tycker att det är lite otäckt med bilarna i innerstan, särskilt nu på vintern när det inte bara är trångt utan även glashalt.

Jag kör som en snigel inne i stan här, men hellre får folk tuta åt mig än att jag kör på nån stackare som kommer utspringandes från en gränd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar