måndag 13 februari 2012

NEDRÄKNING, FIX, ETT UNS STRESS OCH LITE MYS

19 dagar kvar tills det bär av till Thailand. Samtidigt som det känns som en himla massa tid så är det inte alls långt kvar nu. Det börjar bli dags att ta tag i saker. Nu pratar jag inte bara om resan utan även om vårt nya hus. När vi kommer hem igen så är det inte många dagar kvar innan vi tar över det enorma projektet Gannarve. Och inför det finns det ca 7000 saker att planera och få på plats.

Ja jo, jag börjar känna mig lite stressad..!

Två saker är i alla fall på plats och det är djurvakter när vi är borta. Nisse ska till Malmö och hänga med kussen Selma och Wille ska få vila upp sig på Sivs kattpensionat i Slite.

Dags att ta tag i resten då? Jag som alltid har varit ett sånt planeringsfreak, jag vet inte ens vad jag ska laga till middag ikväll... Dags att börja skriva mina listor igen tror jag :)

Men först ska jag åka och hämta Oliver på skolan. Vi ska ha myseftermiddag idag. Det betyder tidig hämtning, han får bestämma middag till ikväll som vi åker och handlar på vägen hem. Sen bär det av hemåt för legobygge, eller var han nu bestämmer att vi ska hitta på.

Imorgon är det Majas tur!

Vi körde coronne, kollade i kartboken och pratade om olika länder, såg en film
och så lagade vi tacos till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar