onsdag 7 september 2011

Anmäld

Nu är Nisse anmäld till valpkurs på Visby Brukshundklubb. Om drygt en månad ska han lära sig att gå fint i koppel, något han redan är jätteduktig på och så ska han lära sig att komma på inkallning.

Jag skulle vilja gå en kurs där jag får lära min hund vad NEJ betyder och att inte bitas i händer, fötter och hälsenor.
Jag måste erkänna det, hans bitande är riktigt jobbigt nu. Övervägde på fullaste allvar tidigare idag att gå med gummistövlar inomhus... Nog för att mina gummistövlar är både snygga och sköna, men jag vill inte behöva ha dom inne...

När jag ändå är igång och pratar stövlar så kan jag nog tänka mig att traska runt hemma i dessa Primeboots, som jag gått och trånat efter i över ett år. Kanske dags att slå till?





Storlek 39. Maila för leveransadress om du råkar vilja köpa ett par åt mig. Det är bara att klicka på bilden så skickas du vidare till butik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar