tisdag 15 april 2014

DAGS FÖR NYA VANOR?

Idag var det tydligen en bra dag för att börja gilla nya saker som tidigare ogillats och ratats.
Först ut var stunden på simskolan. Efter två pass med krokodiltårar och protestskrik så tvärvände Wera idag och tyckte att det var hur roligt som helst. En massa plask och skratt blev det innan det var dags att gå upp ur bassängen.

Dagens andra tvärvändning kom nu vid middagen. Efter att ha varit hyfsat konsekvent i sin vägran att äta hemlagad mat så gapade hon hungrigt efter hemlagad chili con carne med ris till middag. Tro mig, jag har testat den här rätten på henne förut.

Så ja, jag tänkte att om Wera kan ändra sig och göra nya saker så kan väl jag börja om på nytt med en gammal sak - bloggen. Min förhoppning är att jag då också ska lägga mobilkameran åt sidan lite oftare till förmån för den riktiga kameran.

1 kommentar: