måndag 4 februari 2013

MIN STORA FLICKA

Det verkar vara dags för Wera att få en matstol. Idag fick hon provsitta i Melvins matstol och se bara så glad hon blev när hon fick vara med! 




Babysittern har varit toppen och är fortfarande jättebra, men nu börjar det bli ganska många sit-ups när hon vill ha bättre koll på vad vi gör.

Så nu återstår bara att komma på vilken jag vill ha. Gärna en som jag ska vilja ha hela tiden... Jag är väldigt förtjust i Hoppe Kids retro-stol. Äskar modellen och den är SÅ snygg i svart. Köket går ju i vitt och svart, så det är ju perfekt med en barnstol i svart då.



Eller ska jag köra direkt på en trip trap stol och kitta den med bygel och bord? Och ska det i så fall vara en från Stokke eller en från Småtroll?


Stol från Småtroll
Trip trap från Stokke


Jag tror ni redan har gissat det. Stolen från Hoppe Kids ligger bäst till. Den är ju så sjukt söt!


Och sist men inte minst...

Jag är i alla fall tvärsäker vilken docksäng jag ska köpa till Wera ;)


Juno docksäng från House of Hedda

2 kommentarer:

  1. Jag har Trip Trapp ifrån Stokke i just den mörkt brun åt mina barnbarn.Jag fixar och ändra de beroende på vem det är som ska stiita där. Händer att jag sitta korta stunder själv! Det är som en möbel och blandas in med miljön.( alltid andra hands värde också!) Men trä Sanna, det är skönt att du välja trå, natur material och barn hör ihop!
    Kathlyn

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Trip Trap är bäst bra kvalitet. Den bästa, Wera kan ha den så länge hon behöver.

    SvaraRadera