tisdag 1 januari 2013

RESUMÉ 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Blev gravid, födde barn, köpte hus

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jadå, ett par stycken. 2012 blev oxå året då jag själv blev mamma!

Dog någon som stod dig nära?

Tack och lov nej.

Vilka länder besökte du?

Thailand

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Lite mindre stressfaktorer

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Såklart 15/9 när min älskade dotter föddes!

Vad var din största framgång 2012?

Att bli mamma (ja ja jag tjatar..!)

Största misstaget?

Att anlita hantverkare utan att kolla upp referenser

Bästa köpet?

Huset!

Vad spenderade du mest pengar på?

Utan tvekan -huset

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massor!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Det lär väl få bli gangnam style? Skrattade iaf gott åt videon första 10 gångerna jag såg den.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Hormonerna som levt rövare med mig har gjort glädjen gladare och sorgen ledsnare. Men annars har jag nog varit som vanligt ;)

Vad önskar du att du gjort mer?

Vilat. Att köra på i 120 samtidigt som jag var gravid höll på att ta en ände med förskräckelse

Vad önskar du att du gjort mindre?

Jagat upp mig över sådant jag inte kan påverka

Blev du kär i år?

Ja, i min dotter!

Favoritprogram på TV?

Så mycket bättre

Bästa boken du läste i år?

Herregud...,hann jag ens läsa någon bok 2012?

Största musikaliska upptäckten?

Att Wera älskar musik

Något du önskade dig och fick?

En enkel förlossning och ett underbart friskt barn

Något du önskade dig och inte fick?

Snabb, smidig och kostnadseffektiv husrenovering

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Mös med min älskling

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mindre renoveringsstrul och mindre gravid-illamående

Vad fick dig att må bra?

Kärleken

Vilken kändis var du mest sugen på?

Rolf-Göran Bengtsson, några lektioner i hoppning hade inte varit fel!

Vem saknade du?

Morfar

De bästa nya människorna du träffade?

Bella och lilla Melvin

Mest stolt över?

Lätt! Att jag burit och fött min lilla dotter

Högsta önskan just nu?

Att jag får ha mina kära hos mig ett år till

1 kommentar:

  1. God fortsättning på 2013. Och håll på dina drömmar,och passa på att ha det bra. Gör det ni kan och lev och ta tillvara på dagarna och varandra, res och ha kul.

    SvaraRadera