torsdag 3 januari 2013

LITE DITT OCH DATT

Ville bara lägga in en bild på mig och Wera från nyårsafton.

Wera har på sig julklappsklänningen som moster skickat. Den syns ju inte så bra här, men den är suuupersöt. Vit, tunnstickad med rutmönster. Kommer att bli en favorit!


Själv bär jag (förutom ett tillgjort leende) en mycket förlåtande klänning, inköpt för 149:- på H&Ms nät-rea. I like it a lot och den blir nog förra årets bästa fynd! Köpte även en i ljusblått och båda kommer att få följa med till Mauritius.

Örhängen och armband från Ti Sento fick jag i årsdagspresent av Martin. Ringen från samma ställe fick jag i "klä julgranen-klapp". En mycket trevlig ny tradition måste jag säga :)

Ringen är så fin så den förtjänar en närbild!




1 kommentar:

  1. Vad fina Ni är! (och ringen också!!)
    Förlåtande klänningar är underbart, bra köp!

    SvaraRadera