fredag 4 januari 2013

EN URSÄKT SÅ GOD SOM NÅGON

Jag bara måste visa Weras bedårande lilla semestergarderob till resan i februari! Det är ju livsfarligt kul att köpa kläder till min lilla skatt. Och inte blir det mindre roligt av att allt jag klickade hem faktiskt var 10 gånger sötare i verkligheten!

Dress Baby Toulouse Lilac från Noa Noa

Tiebow Dark Aqua från Wheat
Ohyggligt söt i verkligheten! Bilden gör den inte alls rättvisa.
Pinafore Wrinkles Pastelrose
Samma här, en sockersöt liten dröm i verkligheten

Multi Dress Solid från Mexx

Petit Bateau's Pink
Jag älskar verkligen den lilla spetskanten runt hals och ärmar!

Och till sist dessa bedårande små Nappy Ruffles från Wheat
Jag kan verkligen föreställa mig lillknyttet i dessa tillsammans med ett litet linne eller t-shirt
Jag beställde kläderna i tisdags och redan igår fanns paketet på utlämningsstället. Det är grymt bra med tanke på att det alltid brukar ta någon dag extra till Gotland. Allt kommer från babyshop.se som för tillfället har en alldeles förträfflig rea!

En sak att ha i åtanke om ni beställer kläder från Noa Noa. De är väldigt stora i storlekarna. Nu är inte Wera den största snart 4-månaders-tösen. Men storleken 0-3 månader räcker mer än väl och har utrymme för ännu lite mer av Wera.

1 kommentar:

  1. Vilka fina klänningar Wera har fått! Förstår att Ni längtar till semestern, för det såg verkligen underbart ut!

    SvaraRadera