söndag 4 november 2012

GÅRDAGENS DAGENS

Igår hade vi en jättemysig dag med sovmorgon, lunch på stan och lite shopping. Sen hemmafix och middag till Så mycket bättre. Tanken var att jag skulle  göra det här inlägget igår kväll. Men halvvägs in i SMB så började vi må illa båda två. Inte alls mysigt. Efter lite frossa lyckades jag somna och vi sov båda före kl 22. Riktigt värdelös avslutning på en underbar dag.
Tack och lov stannade det där och vi mår bra igen idag!

Men innan illamående och frossa satte jag upp ugglorna jag beställde till Weras rum. 


Väggdekoren med ugglor finns att köpa här

Mot den här väggen ska det snart komma en bokhylla på plats.


Wera i "tights" och förklädesklänning från Zaras online shop


Present från farmor, Kjell och faster Frida

Jag älskar söta små förklädesklänningar! Helst ska rumpan titta fram lite i nederkanten också. Så ingen blev gladare än jag när ett paket med det här fina innehållet dök upp på posten i fredags! Ser fram emot att dressa Wera i detta när hon blivit lite större. 

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev på väggarna, Wera ser stor ut på bilden. Fina kläder Wera fått <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Weras rum blev verkligen jättefint!! Det kommer bli SÅ bra med en bokhylla på den väggen.
    Jag håller med om att förklädesklänningar är fina!!

    SvaraRadera