onsdag 26 september 2012

UPPÅT VÄGGARNA

Igår fick jag hem väggdekorationerna som jag beställt till Weras rum. Hoppas att jag får det lika fint i hennes rum som det är på bilden i shopen hos House of Hedda.



Letar febrilt efter en fin matta till Weras rum, men det verkar smått omöjligt att hitta en matta som känns rätt. Jag vill att den ska kännas mjuk och gosig och ge rummet en varm känsla. Det blir förmodligen ingen klassisk barnrumsmatta, eftersom de ofta är rätt så gräsliga. 

En fondvägg ska målas i barnrummet oxå. Funderar på en nyans som heter balett. Har bara sett den på bild, från Pernilla Wahlgrens sovrum... Ska bege mig framöver till Colorama och kika på den i verkligheten.

Ska leta mattor en liten stund nu, sen ska jag kasta mig in i Försäkringskassans djungel och försöka komma fram till hur jag ska fördela mina mammadagar. Enklast kanske det vore att ringa en kompis som har järnkoll och be henne förklara hur jag ska göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar