söndag 12 augusti 2012

MOROCCANOIL

Sen flytten har jag märkt att mitt hår har en tendens att bli lite torrt och frasigt i topparna. Mitt hår har aldrig varit sånt förut och jag misstänker starkt att det hänger ihop med att vi har egen brunn med väldigt kalkrikt vatten här. Igår när jag var till Micke på Haircut och klippte mig så pratade vi lite om det. Han har under sommaren börjat ta in produkter från bl.a MOROCCANOIL som man läser om lite överallt just nu. 


Han testade det på mitt hår och himmel vilken skillnad det blev! Jag var inställd på att håret kanske skulle kännas oljigt och definitivt tungt. Men nej, det blev bara mjukt och blankt. Varken oljigt eller tungt. Jag köpte med en liten flaska hem för att fortsätta testa hemma och jag tror att detta kan bli ett nytt beroende...

1 kommentar:

  1. intressant att läsa artikeln. så kul med inspiration.
    kolla gärna in min blogg på https://www.mindjonna.se

    SvaraRadera