måndag 13 augusti 2012

1 AV 4 PÅ PLATS I KÖKET

Tjohoo!

Idag kom vårt efterlängtade kyl- frysskåp :) Me happy! Valet föll till slut på Gorenjes svarta retroskåp.
Vänsterhängt eftersom vi har skåp, spis och arbetsytor till höger om och framför skåpet. Leveranstiden blev då något längre, men väl värt att vänta på. Vi beställde skåpet på tretti.se och sparade 3000 jämfört med om vi valt att köpa det i butik hos en av de stora kedjorna. Dessutom slapp vi betala för att få hem det.



Med risk för att låta köpt - vilket smart inrett kylskåp! Eftersom dörren är lite välvd så finns det plats för dubbla fack i dörren och det ger mycket mer plats än man tror. Sen är det ju himla trevligt med ett nytt och fräscht skåp som ingen använt innan!

Nu väntar vi bara på bänkskivor, spis och fläkt. Matbord och stolar ska på plats också, men vi har ännu inte hittat Det Rätta än. Ingen som har tips? Stort bord för många, gärna lite rustikt.

4 kommentarer:

  1. Jag har aldrig känt på Gorenje kylskåpen live. Det sägs att de känns lite plastiga.
    Hur upplever du ditt kylskåp? förutom att det är väldigt fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag upplever det inte alls som plastigt. Handtagen känns och ser mkt bättre på Gorejne än på tex Smegs skåp. Smeg upplevde jag i det stora hela som väldigt plastigt.
      Jag är fortfarande väldigt nöjd med köpet!

      Radera
    2. Härligt, då blir det ett sådant.

      Radera
    3. Kul! Hoppas du blir lika nöjd med ditt som jag är med mitt :)

      Radera