söndag 22 april 2012

HEMMA IGEN!

Borta bra, men det är alltid skönt att komma hem igen.  Men jag har haft några jättebra dagar i Skutskär med familj och vänner. Martin har roat sig på golfbanor i Barcelona tillsammans med några vänner och kommer hem imorgon. Solen skiner på Gotland ikväll och grannarna sätter fyr på sina grillar i rasande tempo. Det doftar tändvätska och grillrök. Önskar att min sötnos var här nu och att vi oxå satte fart på grillen. Istället tror jag att jag går loss på varmkorv med bröd och en bra film.

Det blev en hel del shopping när jag var borta. Både inredning och kläder. Och en present blev det minsann oxå. Jag har länge velat ha en madonna-staty, en stor. Jag vet att många tycker att dom är hemska, men jag har alltid gillat dom och igår kom pappa hem med en som jag spanat in i Lilla Vitas skyltfönster, alltså på samma ställe som chiffonjé-fyndet gjordes.
Ängeln är ca 60 cm hög och hur fin som helst! 

Tack tack! :)

1 kommentar: