söndag 5 februari 2012

SÖNDAGSBRUNCH OCH STRANDPROMENAD

I morse kom min käre sambo kom med det briljanta förslaget 
- Vi drar till Djupvik idag!

Mycket bra förslag. Vi kom dit i lagom tid för att vara sådär kurrande hungriga och laddade för att verkligen gå loss ordentligt på deras brunch. Efter brunchen tog vi en promenad med Nisse längs stranden.

När både Michelin-jackan och pälsmössan är på, då är det kallt ute!
Skoterkängorna flyttar jag in i så fort det kommer snö.

Min fining

Kolla knuten på kopplet...
Är det bara Nisse eller är det sånt hundar gör för att visa att dom har lite tråkigt en stund?
Tuggben kan man tydligen inte tugga på i alla fall.


Nisse, som fick vänta i (varma)bilen medan vi åt, roade sig med att bita av koppel nummer två. Det första kopplet tuggade han av när vi senast åkte färja mellan Visby-Nynäshamn.... Vi ska väl kanske vara tacksamma så länge det är kopplen och inte inredningen i bilen som han biter sönder?

2 kommentarer:

  1. Ser helt fantastiskt underbart ut med promenad på stranden när det är vinter. Jag ska banne mig ta mig till havet och stranden jag med och promenera med Doris :) Eller iaf till ån här i stan. Gills fontäner?

    SvaraRadera