lördag 4 februari 2012

PRE-THAI

Om en månad landar vi i Krabi i Thailand och bosätter oss två veckor i Ao Nang. Det ska bli sååå härligt!
Ikväll värmer vi upp med filmen En gång i Phuket
:)



Åh vad jag ser fram emot lite biomys! Popcorn, godis, läsk och lite hålla handen i biomörkret. Det var mysigt när man var 15 och det är fortfarande mysigt tycker jag.

Jag har rätt så höga förväntningar på filmen faktiskt. Jag älskade Sommaren med Göran och skrattade så mycket när jag såg den att Martin köpte filmen till mig någon dag efter vi sett den. Jag tror inte jag har skrattat så mycket till nån film förut. Jag vet att många tyckte att den var dålig, men jag älskade den.

Jag hoppas att herr Magnusson och herr Hellenius levererar lika bra den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar