fredag 24 februari 2012

LEVER JAG?

Oj, vilken lång paus det har blivit här..! Det var minsann inte meningen.

Min kära mor upprörs av bloggtystnaden. Jag tror det är lite som när jag var singel och bodde i Stockholm. Om inte mamma hörde nåt från mig på ett par dagar, särskilt i samband med helg, så brukade jag få ett SMS med texten "Lever du?".

Jag tyckte att det var jättekul att svara kort med "Nej". Om jag är död kan jag ju inte svara, eller hur? :)

Men överbeskyddande som hon är så uppskattade hon inte alls den typen av skämt. Det kunde ju faktiskt vara så att nån annan hade min telefon och lurade mamma.

Just då suckade jag mest o sa - Men mammaaaa... Geeee dig..!

Nu kan jag nog tycka att det var både lustigt och rart.

1 kommentar:

  1. Kul att du skriver igen.
    Mammor är ju lite knepiga.
    Kram mamma

    SvaraRadera