fredag 9 december 2011

JULKÄNSLA

Inspirationsreportage och inredningsbloggar i all ära. Men den här lilla julgranen som Maja kom hem med från dagis, det är i alla fall den charmigaste lilla julgran jag sett!



Men var är min snö? I natt var det rena rama snöstormen här och jag tänkte att - äntligen kommer vi att vakna upp till riktig vinter!
Men nej, snön är borta och solen skiner. Det blåser fortfarande som attan, men alla snötyngda moln har blåst sin kos :(

Och vad gör jag uppe om nätterna egentligen? Ingen aning, jag vaknar upp och är pigg. Sen ligger jag i sängen och väntar på tröttheten så jag ska få somna om. Sen vaknar jag gärna vid 5 igen och är vaken resten av dagen. Tack och lov är jag inte trött om dagarna och kvällarna i alla fall. Det enda jobbiga är att det är långtråkigt att ligga vaken på natten.

P.s. Wille mår bra och verkar inte ha fått några men av gårdagens äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar