onsdag 14 september 2011

Projekt inreda tvättstugan

Ingången via tvättstugan är den entré som vi använder. Så tvättstugan blir oxå hallen. I tvättstugan står en rysligt ful, typ, diskbänk. Under bänken är det rysligt fula bruna trådbackar och en hylla med diverse sopsortering och annat bröte. inget som gör någon glad mao.
För att göra illa värre så är det här det första man ser när man kommer in, samt det första man ser när man från köket spanar ut mot tvättstugan. Det är lite av en gråtreflex att kolla ut där.

Vi ska göra om helt och hållet där. Någon gång i framtiden. Eftersom jag inte vet när det är och inte står ut med konstanta gråtreflexer så har jag nu påbörjat ett piff-projekt. Och jag är väl medveten om att jag iom detta försenar ombyggnationen. Men det ger jag blanka f*n i :)

Idag sydde jag hängen till fulbänken.


Det här ser lite trevligare ut, än

det här...

Det är lite mer fix kvar. Men nu är det värsta fixat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar