fredag 23 september 2011

Eftermiddagsbestyr

Idag har vi varit och klippt oss. Mitt stackars hår blev en katastrof efter sommarens alla omställningar. Sluta jobb, flytta, flytta ihop osv gjorde att mitt hår rasade av i stora tovor. Min gute-frissa Micke sa att det var nu strängeligen förbjudet med all styling, produkter innehållandes silikon och jag skulle göra inpackning regelbundet. Så jag har gjort som han sa + att idag kapade vi av nästan en decimeter. Nu känns det som jag har dubbelt så mycket hår. Tänkte ta en bild på mitt fina hår. Micke stylade det jättefint med lite lockar. Som ni ser har lockarna hunnit blåsa ur på vägen hem och det är en katt i vägen för håret. Men Wille är så fin så han måste få vara med lite idag.






Nu ska jag fixa lite inför den heliga nacho-fredagen med tillhörande fredagsmys, som idag blir fruktsallad med vaniljsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar