söndag 25 november 2012

SKÖNA SÖNDAG

Idag avrundar vi besöket i Skutskär. Hemfärd imorgon. En vända på IKEA blev det såklart. Måste passa på när tillfälle erbjuds. Somliga kan tycka att jag handlade mycket. Men det är klart att man handlar mycket när alla övriga är där för att delta i SM i att stå i vägen. Kommer man inte fram är det lätt gjort att plocka på sig en ca 100 varor (for real). Jag vann nog SM i längst kvitto. Efter IKEA shoppade jag lite på Köpis och Owes.

Jag kallar det underhållning!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att kunna åka hem till mor och far bara så där. Jag håller fortfarande på att uppfinna en lösning där jag kan knäppa med fingrarna och nästa sekund är vi hemma i Sverige. ha!
    Jag måste också ta mig en tur till IKEA, kanske redan imorgon. Måste kolla om dom har julmust, annars blir det till att köpa på internet.
    Owes har jag faktiskt inte varit på säkert 8-9 år. SKANDAL!!! Jag har hört att det förändrats en hel del. Nästa gång vi kommer hem ska jag minnsan ta mig en tur dit. På Köpis har vi varit en himla massa gånger, men jag kommer aldrig ihåg att ta den där extra lilla turen ut till Owes....samt att dom har knepiga öppettider när vi är hemma. Antingen är det julstängt eller sommarstängt.

    SvaraRadera