onsdag 21 november 2012

NYA TAG

Ny dag, nya tag. Tack och lov så sov min lilla guldklimp hela natten. När hon vaknade så fanns det massor med mat och hon skötte frukosten själv. Selen verkar funka hyfsat idag. Så jag kör på den så länge det funkar. Jag har även stämt av med BVC att det är ok. I många forum och trådar sägs det att man skadar ryggen på sitt barn om dom får sitta i sele eller bilstol för länge. Inte enligt min BVC-sköterska iaf. Och barnläkaren vi träffade förra veckan sa detsamma om bilstolen. Om dom säger att det är ok så litar jag på det.

Upp med hakan och kör på! Det kan inte bli sämre. Det kan bli lika, men inte sämre. Det är ju... bra!

1 kommentar:

  1. Upp med hakan gumman!det blir bättre och nu kan mormor bära lite. Nästa år i den här tiden då är detta ett minne blott <3

    SvaraRadera