tisdag 9 oktober 2012

NYTT TILL WERA FRÅN ZARA

Jag har beställt lite nytt till Wera från Zara's online shop. Jag har sagt det förr och jag säger det gen - jag älskar deras barnkläder! Lite galet att kläderna skickas från Spanien och levereras inom 3-5 dagar med DHL. Med en fraktkostnad på 49:- så kan jag inte låta bli att undra över hur det kan löna sig. Men å andra sidan så är ju inte det mitt problem ;)

Mitt problem kan nog istället bli det stora köpa-saker-till-Wera-suget...
Här är några av plagge från den senaste shoppingen

        

         


Pyjamasen är en favorit i repris, fast i större storlek då Wera snart växt ur den första.
I övrigt är det fortfarande väldigt gott om plats i de flesta kläder som finns i Weras garderob.

Min egen garderob är inte fullt så rymlig än. Men det mesta av magen är redan borta. Men det är väl det där sista degiga som tar tid på sig för att försvinna... Men rymliga eller inte så har jag i alla fall tagit tag i organiserandet av mina kläder idag och börjat göra iordning mina garderober. 
Jag har packat upp två säckar med kläder och återupptäckt massor! Jag har ju så mycket mer i garderoben än jag minns :) Men det är väl så, det man tittar på varje dag blir inte så roligt. Ett spartips kanske vore att gömma halva garderoben ett halvår nere i källare och sedan hämta upp det och få en "ny" garderob. Mmm, kanske något för någon annan. jag vet med mig själv att nästan halva nöjet med plagget ligger i att hitta och köpa det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar