tisdag 2 oktober 2012

DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT...

... får, i alla fall vi, ofta vänta lite längre än utlovat. Men inte blir vi mindre glada för det, när grejerna äntligen dyker upp. Nu kom såklart inte allt på en gång. Hade ju varit märkligt i så fall... Men nästan allt kom och resten ska komma nästa vecka (så om ca 2 veckor då antar jag ;))

Här är soffan, fotpallarna och den ena fåtöljen som vi väntat så på! Åååh vad jag längtar tills Martin kommer hem så att vi kan börja inreda. Få bort den gamla soffan och putta runa möbler hela kvällen tills vi hittar rätt plats till allt.




Fast det förstås... om jag ska vara ärlig så kommer det säkert att stå såhär till helgen när vi har gott om tid på oss. Men jag är ändå glad att det har kommit hit!

Visst är vi modiga som vågat välja olika tyger på soffa och fåtöljer? 


3 kommentarer:

  1. Underbart vackert Susanne!! Så härligt Svenskt och när får vi komma och hälsa på?! I love your house!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir att du gillar det :)
      Ni får komma och hälsa på precis när ni vill. Skojade med Martin härom dagen och sa att jag borde föreslå house swap med dig nån gång ;)

      Radera