torsdag 6 september 2012

MINISHOPPING

Jag fönstershoppar massor med babykläder på nätet just nu. Det kanske är tur att jag inte vet om det blir en pojke eller flicka? Då hade jag väl shoppat för ett års förbrukning redan.! Några neutrala set har såklart inhandlats, men mest sitter jag och väljer ut små outfits utifrån om det blir en liten gosse eller en liten tös.

Zaras online shop har inte helt otippat blivit en favorit. Dom har så himla söta kläder! Speciellt från 3 månader och uppåt. Vem kommer jag att shoppa till?

Till en liten pojke kanske...

  

  

  


eller till en liten flicka..?

  

  

  

  

  

1 kommentar:

  1. Vilka fina kläder du har hittat!
    Små stickade tumvantar och mössor är ju helt underbart! Jag är lite ledsen att Nora inte kommer få uppelva 4 årstider faktiskt.

    Jo, du har rätt i att det kanske hade varit bättre att INTE veta könet, för jag har (precis som du säger) köpt nästan en hel garderob fram till 2årsåldern. SÅ LÄTT HÄNT!

    SvaraRadera