tisdag 21 augusti 2012

BYGGER BO

Vi har påbörjat inredandet av smulans rum. Gungstolen har fått sällskap av en spjälsäng och snart får de ytterligare sällskap av en byrå och en hylla. Jag letade ett tag efter en äldre spjälsäng, men utbudet på ön har inte varit så stort. Får sikta in mig på en antik växasäng om några år istället. Tills dess kör vi på Hensvik från IKEA.



Byrån blev en Koppang från samma ställe.


Det känns inte riktigt som "jag" att det blev så mycket från IKEA och så lite från loppis, men jag ska nog få till en personlig stil om jag ger det lite tid.
Jag funderar på att måla en fondvägg i gult eller grönt. Någon färg behövs för att mjuka upp det lite tror jag. Just nu känns det lite väl vitt med vita väggar och vita möbler. Eller bör jag vänta tills jag vet om det är en flicka eller pojke?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar