fredag 1 juni 2012

FÄRGKVAL

Jag har lust att skriva ett vasst mothugg på en kommentar jag fick igår. För självklart fann jag mig inte i stunden utan lät det passera tillsammans med en lindrigare chockskada. 
Men jag låter bli. Jag gör som en kompis sa, jag stoppar kommentaren i en ballong med ful färg (70-talsbrunt kanske?) och låter den sväva iväg över huvudet på mig.


Apropå färg så letar jag febrilt efter det perfekta vår-sommar-nagellacket. Sådär lite korall-aprikos-aktigt. Som dom här skorna från marni, som jag inte skulle ha nåt emot att äga... Kanske snäppet mer koralligt på naglarna...


Eller rabarbersaftorsa? 




Köpte Depends sommarfärg 244. Detta är vad som utlovas och jag är lite tveksam efter att målat på första lagret... Ser inte riktigt ut så på riktigt.



2 kommentarer:

  1. Well done Sann! Your soul has definately grown through strength. A word thrown can hurt more than a stone!But seldom worth retaliating! Hugs.
    Kathlyn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant Kathlyn! Nu ska jag bara lära mig att inte ta åt mig av dumma kommentarer :) Kram

      Radera