onsdag 27 juni 2012

BLÅTT ÄR GOTT

Kvällsfikat igår. Ser gott ut va? :)




Det känns som jag ränt runt som en toka idag. Fixat tusen ärenden och hunnit med ett 1-års kalas för lilla Ben. Av oss fick han ett par badshorts och en solhatt, i turkosblått. Hanna hade bakat smarrig tårta och en massa gott fikabröd, så jag hoppar nog middag idag. är fortfarande bullmätt... Men en mellis måste jag ju få i mig. Måste tänka på det andra lilla livet som oxå vill ha näring via mig. Det fick bli ostmacka och en skål med björnbär och mjölk. Gudagott! Längtar tills jag kan plocka björnbär från mina egna buskar...




Vet ni... Jag har äntligen börjat packa för flytten!!! Behöver få en hel del packat redan den här veckan då köket ska monteras och komma på plats nästa vecka. Detta måste nogsamt övervakas och kan inte överlåtas helt till Martin och pappa. Dessutom så går ju flyttlasset nästa fredag. Det känns så stort med flytten just nu att jag nästan vill avboka flyttbilen och låtsas som att det inte ska ske än. Konstigt va? Jag som har längtat så. Jag tror nästan att jag är lite rädd för att jag ska sakna längtan att komma på plats.

Igår var vi inne på EM - Visbymöbler och försåg oss med utemöbler. Då hittade vi dessa skönheter som jag känner ett enormt begär efter att få ha i vårt nya vardagsrum... Vill ha vill ha vill haaaa!!!



Älskar den blå färgen på Howard-soffan (den är lite ljusare IRL) och jag älskar det lite galna mönstret på schäslongen. Bilden är tagen med mobilen och färgerna blir lite fel... 
Dessa beautys måste bli mina. Jag tror inte det finns några alternativ. Puh, jobbigt när det låser sig i hjärnan sådär... men visst är det fiiiiiiint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar