måndag 26 mars 2012

ÅTER I VERKLIGHETEN

Oj vad vi hade det bra i Thailand! Men oj vad jag var trött när jag kom hem..! Jag tycker att det är så himla svårt att ställa tillbaka tiden. Jag vaknar i svinottan och kan inte somna om. Snacka om att sommartiden kom vältajmat! Det kändes direkt som jag fått en timmes sovmorgon :)

Våren är här på allvar nu! Jag har avverkat den första eftermiddagen i solen, utan jacka, hos en kompis här i hooden. Jag har ätit lunch på stranden i Lickershamn och Nisse har vårbadat i havet.
Nisse hade det för övrigt ypperligt bra hos familjen i Malmö. Så bra att han knappt hade tid att hälsa på oss när vi kom för att hämta hem honom...
Men nu har vi hans odelade kärlek igen!
Och Wille, han hade det sååå bra hos Egon och Siv på Sivs kattpensionat! De hade blivit lite kära i Wille och erbjöd sig i princip att adoptera honom. Det säger vi inget om till sambon va? ;)

Thailand var som sagt grymt bra! Khanom var fortfarande fantastiskt och jag ångrar lite i efterhand att vi inte tog in fler nätter på Khanom Hill. Nu blev det bara två. Men det är bättre än inget, så jag är glad ändå!

Jag har ännu inte haft ro att sätta mig ner för att gå igenom alla foton från resan, så ni får vänta lite till på det. Men jag ville titta in och säga Hej innan det blir alltför lång paus här.

P.s. På freadg får vi nycklarna till Gannarve! Tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar