måndag 27 februari 2012

SNART

Snart bär det av på resa! Och snart är det dags att ta över nya huset! Så snart är det dags för renovering i massor. Det ska bli så spännande och det känns så overkligt att jag ska bo i det där jättestora huset, att jag ska sälja min lägenhet i Stockholm och att jag ska inreda mitt drömhus.

Lill-rummet som angränsar till vardagsrummet. Ska det få bli ett bibliotek kanske?
Den underbara lampan ska få hänga kvar, förutsatt att förra ägaren inte hinner ångra sig..!


Men en sak som redan har hänt, nästan utan att jag märkte när det hände... det är att våren kom till ön. Kom den i helgen tro? Jag vet inte, men idag konstaterade jag att den verkligen var här!

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj vilket underbart hus att ta sig an!! Ser att mitt hus iaf har ett gemensamt med ditt, djupa fönstersmygar!;)Ja och att det är gammalt och av sten oxå. Men skulle gärna byta upp mig till ert av modellen större och den fina grusgången upp mot huset med mycket mera! Ska bli spännande att få se det på riktigt framöver! Kram kram Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi ser verkligen fram emot att sätta igång och få det så som vi vill ha det. Ni är välkomna när ni vill! Hur ofta ni vill och hur länge ni vill. :)
      Kram

      Radera