fredag 3 februari 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!

Jag vet, jag jobbar inte... Men fredagen har ändå en speciell mysfaktor.

Vad gör ni idag? Har ni några planer för helgen?

Jag har varit en sväng till Dahrve och inhandlat nya ridbyxor. Är hemma nu och planerar fredagsmys för fullt, för mig och älsklingen. Det blir en smarrig middag (kan inte skriva vad än ifall han läser det här...) och en mumsig efterrätt. Båda rätterna är i precis hans stil. Det blir alltså inte sallad eller vegetariskt ;)


Nisse har just haft lite fredagsmys med Nalle Puh...

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag. *

Maja har ju någon form av Anti Puh-kampanj här hemma och har därför skänkt alla sina gosedjur från Sjumilaskogen till Nisse. Men eftersom jag inte vill att Nisse ska få magen full av stoppning så avtackar vi sötnosarna när dom går in i det här stadiet.


*Citat av Nalle Puh himself

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar