tisdag 13 december 2011

TISDAGS-TISSEL

Gott folk, jag har haft ett så roligt och bra möte idag! Skulle gärna berätta precis allt om det för er, men jag tänker inte säga ett knyst. Tiger som muren... Jag tror nämligen att bra saker kan bli jinxade annars.
Jag kommer att berätta allt, sen så klart. Inte just nu bara.

Annat roligt idag var det dagliga turen i skogen med lille Nisse. Katten har klarat sig från missöden. Jag lunchade med min älskling idag. Och om en liten stund bär det av till dagis för att se och höra vår Lusse lelle.

11 dagar kvar till jul..! Kan ni fatta? Jag väntar fortfarande på snö. Mycket snö vill jag ha! Stora fluffiga vallar med snö efter vägkanterna. Snötyngda grenar på träden. Dova dunsar i skogen när snön rasar ner från en gren... Och tro det eller ej, men det är faktiskt på vintern som jag saknar hästarna och ridningen mest. Älskade vintrarna i Orkesta när vi red ut i vårt eget Narnia. Tror jag måste se över det där med att ha häst här på Gotland... och hitta ett nytt Narnia här på ön.


Härlig sommarkväll i Orkesta


Fina, mysiga Pippo och jag ute i hagen
 sent en underbar sommarkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar