onsdag 7 december 2011

LITE DITTEN OCH LITE DATTEN

Jag önskar att jag hade haft något spännande att skriva om idag, men efter två lite krassliga dagar så har jag inte så mycket att rapportera. Skulle fixat pepparkakshus och bakat lussebullar, men jag hittade inte riktigt orken så jag får ta igen det en annan dag.

Kärleken har varit på jobbresa och kom hem idag. Han var bara borta över natten, men det var alldeles för länge tycker jag ;) Barnen var hos sin mamma över natten så jag har varit alldeles ensam. Utan riktig ork så blev det nästan lite långtråkigt...

I och för sig... Träffade på en rätt så spännande hund ute i skogen idag. En Ibizahund. Har ni hört talas om den rasen förut? Det hade inte jag. Det korrekta namnet på rasen är Podenco Ibicenco. Den såg lite lattjo ut, eller hur jag nu ska förklara det. Söt! Lite som en väldigt långbent, smal fraggel. Nisse blev eld och lågor.


Bild på "Snoddas" lånad från Vovve.net


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar