måndag 5 december 2011

Har ni sett?

Jag har ganska dålig koll när det gäller bra nätbutiker med barnkläder. Habegäret går ofta hand i hand med stora prislappar. Klart att dom små är värda allt det bästa, men jag har svårt att motivera riktigt dyra vardagskläder som håller ett par gånger och som sedan får en omöjlig fläck osv. Barn ska inte behöva tänka på att vara rädda om kläderna när dom leker. Dom ska få fokusera på att ha roligt.

Hur som helst så blev jag himla glad när jag snubblade in på POMPdeLUX.se. Dom har kläder som får dig att säga - Naaaaaw...! och rea-priser just nu som får dig att tänka Oh.My.God!







Min mamma sa alltid - lortiga barn är lyckliga barn. Och med det menade hon såklart inte lortungar som aldrig badas, utan barn som fått leka av sig utan att behöva oroa sig för fläckar på kläderna :)

1 kommentar: