torsdag 1 december 2011

Fyndtips!

En gång i tiden så fick jag mail om att registrera mig på campadre.se för att få finfina erbjudanden på märkesvaror. Hittills är det inte mycket som triggat min köplust, eller ens triggat mig att läsa mailet ordentligt. Främst tror jag det beror på att det jag i början ville ha inte var så "fyndigt" som dom ville få det att framstå.

Men så nu när jag kollade mailen så fick jag för mig att kolla  vad som erbjöds. Och se! Det var gryyyym rabatt på bla Vintage By Fé. Tackar och bockar samtidigt som jag klickar hem en supersöt tunika/klänning för 299:-



Tomten kom tidigt två gånger i år!
Det blev nämligen så att jag senare fick jackan från Bondelid av min kära sambo som av nån underlig anledning älskar att skämma bort mig ;)

Är det snabb leverans på det här så kommer jag absolut att hålla bättre koll på deras erbjudanden i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar