fredag 21 oktober 2011

När kon är tillbaka i båset

Ibland märker jag inte vad jag saknar förrän jag har det i handen. Faktiskt så hade jag ingen aning om hur mycket jag längtade efter min familj och mina vänner förrän jag kom fram idag.
Inget dåligt i det fenomenet alls. Tänk vad jobbigt om jag toksaknade alla hela tiden!

Nu sitter jag i mamma och pappas kök och bläddrar i en kokbok i väntan på att dom ska komma hem med mat. Maja leker med Nisse och mina stora pojkar chillar i TV-rummet.

Var förbi Annelie en sväng tidigare och fick en stor påse höstkantareller med mig hem. Snacka om lyxigt! Gott gott gott!

Blir nog tidig kväll ikväll. Ögonen går i kors redan. Men med tanke på att jag gick upp kl 05:00 i morse så är det kanske ok?

1 kommentar:

  1. Kul stt ni ville komma till oss i skutskär. Kram mamma

    SvaraRadera