onsdag 24 augusti 2011

Om jag skriver det tillräckligt många gånger så blir det sant?

Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt!
Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt!
Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt!
Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt! Jag ser fram emot att flyttstäda imorgon, det ska bli roligt!

Nope... Funkar inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar