onsdag 17 augusti 2011

Den som väntar på något gott

Igår när jag var ute på kvällens pw så ringde en Jonas från Ilexpressen och meddelade att dom hade hämtat mina möbler och kartonger i lägenheten i Årsta och att någon gång mitt på dagen idag så kommer dom med mina saker!

Det ska bli så kuuuuul att få hit mina saker och sen spendera några dagar med att hitta rätt plats till varje pinal (och kanske köpa en och annan ny oxå...)

Jag frågade Jonas om allt hade gått bra med flytten. -Hehe, jooora det gick nog bra, sa han. Slår vad om att det är nån tanig stackare som fått kånka ner mina saker från 3e våningen utan hiss... kolla på bilden från hemsidan... det är dom taniga som bär... Aja, bara mina saker är hela när dom kommer fram.

BTW så är Ilexpressen sjukt prisvärda om ni ska flytta saker mellan Gotland och tex. Stockholm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar